.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه زدايي در ورزش مازندران
نصرالله پريچهره عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشي استان در ساري افزود: انتقاد و حاشيه منفي در ورزش هميشه وجود دارد اما مي‌توانيم با حاشيه‌ سازي مثبت، ورزش را توسعه ببخشيم...
حاشيه زدايي در ورزش مازندران

مدير كل تربيت بدني مازندران با بيان اينكه براي از بين بردن حاشيه‌ها از ورزش استان تلاش خواهد كرد از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي خواست در پيشبرد اين هدف همكاري كنند.

به گزارش شمال نيوز نصرالله پريچهره عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ورزشي استان در ساري افزود: انتقاد و حاشيه منفي در ورزش هميشه وجود دارد اما مي‌توانيم با حاشيه‌سازي مثبت، ورزش را توسعه ببخشيم.

وي ادامه داد: من از همه خبرنگاران درخواست مي‌كنم باماهمكاري كنند تا در جهت توسعه ورزش گام برداريم.

وي سياست و برنامه توسعه ورزش مازندران را توجه به همه رشته‌ها با رعايت اولويت‌ها خواند وتصريح كرد: مازندران در چندين رشته ورزشي حرف اول كشورو جهان را مي‌زند و مي‌توان با برنامه‌ريزي ، اين جايگاه را حفظ كرد.

مدير كل تربيت بدني مازندران به طرح آمايش سازمان تربيت بدني اشاره كرد و گفت: مازندران در ‪ ۱۲‬تا ‪ ۱۷‬رشته ورزشي بايد بيشتر كار كند.

وي تحرك ورزش در شهرهاي مختلف مازندران رامهم خواند وادامه داد: هرچه ورزش شهرستاني تحرك بيشتري داشته باشد ، رقابت و پويايي ورزش مازندران در رده‌هاي مختلف كشوري افزايش بيشتري خواهد يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.